2010 m. balandžio 29 d., ketvirtadienis

Prancūziški žuvies suktinukai su varškės sūriu



       Neseniai skaitytos knygos "Staltiesės ritmu" autorius teigia, jog žuvys niekaip nedera su sūrių, ypač parmezano junginiais. Labai negaliu su tuo sutikti - prašome pateikti man daugiau argumentų kodėl gi ne, nes kol kas tai laikau tik subjektyvia vieno žmogaus nuomone. Jau paseno tos taisyklės, kada žuvį turėjome patiekti tik su baltaisiais vynais, o mėsą - su raudonais. Šiandien vadovaujamės naujomis taisyklėmis ir geriame tokius vynus, kokie prie mūsų patiekalų  mūsų gomuriui labiausiai tinka :) 
       Šiaip minėtoji knyga yra tikrai šauniai parašyta ir labai verta dėmesio. Tikrai smagiai skaičiau, nuolat pakrizendama iš sąmojingų autoriaus pastebėjimų apie kai kurių mūsų tautiečių valgymo ypatumus...

O mano žuvies suktinukams su sūriu reikės:
Pangasijų filė 3 vnt.
Varškės sūris 100 g
Parmezano sūris 50 g
Grietinė 3 v.š.
Citrinos 1/2 vnt. (sultys)
Druska, pipirai
Petražolės, krapai švieži
Džiūvėsėliai 4 v.š.
Sviestas 25 g

       Žuvies filė perpjauname išilgai  į 2 ar 3 siauras juostas, priklausomai nuo to, ar labai plačios žuvys. Pabarstome druska, pipirais ir pašlakstome citrinos sultimis. Sutarkuojame varškės sūrį ir sumaišome su grietine. Įmaišome truputį smulkintų žolelių ir pusę kiekio parmezano sūrio. Kepimo indą ištepame riebalais, orkaitę įkaitiname iki 190 C laipsnių. Imame žuvies filė, tepame ant viršaus sūrio įdarą ir susukame. Suktinukus sudedame į kepimo indą, ant viršaus uždedame po sviesto gabaliuką. Užbarstome džiūvėsėlius ir kišame į orkaitę kepti 20 min. Kepame uždengę indą dangčiu arba folija. Po 20 min. suktinukus atidengiame, užbarstome likusiu parmezanu, sumaišytu su žolelėmis ir paskrudiname dar 10-15 min. (4 porcijos)


3 komentarai:

  1. Aš irgi esu gaminusi prancūziškus žuvies suktinukus su varškės sūriu - buvo skanu. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha suradau, Vilma, juos tavo sename bloge. Labai graži nuotrauka, beje :) Bet aš šitą receptą buvau atsispausdinus iš kažkokios Receptainės ar tai Gaspadinės, jau net neatsimenu iš kur. Ilgai jis pas mane gulėjo, o kai prisiruošiau pagaminti, tai ir nebeatsekiau kieno čia autorystė. Jeigu tavo - tai sakyk, įdėsiu nuorodą :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už komplimentą nuotraukai. ;) Dėl autorystės tai man tikrai nesvarbu iš kur receptą paėmei, tiesiog iš asmeninės patirties žinau, kad Gaspadinėje daug vogtų nuotraukų, todėl aš ja, kaip šaltiniu, nepasitikiu. :)

    AtsakytiPanaikinti