2011 m. liepos 9 d., šeštadienis

Žirnių sriuba


       Visada norėjau išmokti virti skanią žirnių sriubą. Štai susiradau receptą Beatos virtuvėje, pabandžiau ir, pasirodo, jog nieko super sudėtingo čia nėra, o rezultatas gavosi tikrai puikus :)

Reikės:
Skaldyti žirniai 2 st.
Morkos 2 vnt.
Bulvės 2 vnt.
Svogūnai 1 vnt.
Salierai 2 stiebai
Jautienos mentė su kaulu 500 g
Lauro lapai 2 vnt.
Juodieji pipirai žirneliais
Druska

       Žirnius prieš verdant aš išmirkiau pernakt, bet manau kad tai nėra būtina, nes skaldyti žirniai ir taip išvirs. Sudedame žirnius į didelį puodą, kartu įdedame mėsą su kaulu ir užpilame vandeniu. Kai užvirs, nugraibome putas, įdedame druskos, pipirų, lauro lapelius ir paliekame 30 min. virti ant nedidelės ugnies (p. Beata siūlo per tą laiką eiti užsiimti kokiais nors namų ruošos darbais arba tiesiog - "gulim ir skaitom" :) ).
       Morkas ir svogūnus supjaustome nedideliais kubeliais ir pakepiname keptuvėje ant šlakelio aliejaus. Bulves ir salierus taip pat supjaustome mažais kubeliais ir sudedame į sriubą kartu su kepintomis daržovėmis. Mėsą ir kaulą išgriebiame, vėliau virtą jautieną panaudosite kitur, pvz. sumalti ir įdaryti lietinius blynelius. Nors aš mažą gabalėlį mėsos susmulkinau ir palikau sriuboje. Viską dar 15 min. paverdame ir patiekiame su grietine. Labai skanu!
            

4 komentarai:

  1. man labiau patiko Beatos variantas:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Beata dare su sonine, man tai per riebu, pas ja toks labiau vyriskas varijantas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šoninė - oi nemanau, kad mano šeimyna valgytų. Ačiū už receptą - bandysiu virt.

    AtsakytiPanaikinti