2016 m. liepos 27 d., trečiadienis

Pupelių burgeriai



       Vegetariški burgeriai su pupelių kotletukais. Man labai patiko, buvo super skanūs. Aš tokį maistą itin mėgstu, bet vyro tai nesužavėjo - jis visiškas mėsėdis ir į jokius bandymus pakeisti mėsą nesileidžia :) 

Reikės:
Raudonos pupelės aitriųjų paprikų padaže 1 ind.
Svogūnai 1 vnt.
Morkos 1 vnt.
Paprikos 1/2 vnt.
Česnakas 2 sk.
Karis 1 a.š.
Druska, juodieji pipirai~
Kiaušiniai 1 vnt.
Džiūvėsėliai 4 v.š.
Biurgerių bandelės (tiktų ir grūdėtos duonelės, svarbu kad būtų minkštos ir skanios)
Sūris fermentinis~ (nebūtinai)

Pagardai: garstyčios/ majonezas, rauginti agurkai, raudoni svogūnai, pomidorai, salota ir pan. ...

       Susmulkiname svogūną, morką, papriką ir česnaką. apkepiname ant aliejaus. Pupeles šiek tiek nusunkiame. sumaišome su keptomis daržovėmis. Pagardiname druska, pipirais, kariu. Sutriname masę šakute (aš pasmulkinau tuo pačiu kombainu, tik nereikia sutrinti iki tyrės). Mušame kiaušinį, beriame džiūvėsėlius ir šlapiomis rankomis suformuojame kotletukus (man gavosi 6 nedideli). Kepame įkaitintame aliejuje  (arba orkaitėje). Bebaigiant kepti biurgeriams, jau išjungus ugnį, aš dar uždėjau ant kiekvieno po riekelę fermentinio sūrio.
       Konstruojame biurgerius: bandelę perpjauname pusiau, vieną patepame garstyčiomis, uždedame kotletuką su sūriu. kitą puselę patepame majonezu, dedame agurkėlių, svogūnų, pomidoro riekelę. Suvožiame ir iškart valgome. Garnyrui aš dar turėjau saldžiųjų bulvių lazdelių :)
       

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą