2017 m. vasario 24 d., penktadienis

Turkiška vištiena "Kapama"


      Gal iš nuotraukos iš nepasakytumėte, bet čia yra labai labai skanus patiekalas!!! daug kartų buvau girdėjusi apie ryžius pilaf, kas yra trumpai tariant vištienos sultinyje virti ryžiai - bet niekada net neturėjau noro jų gaminti. Mat kažkada esu bandžiusi į verdančių ryžių puodą įdėti pirktinio sultinio kubelį ir iš to gavosi visiška bjaurastis... Šįkart padariau viską tinkamai, superinis receptas - ryžiai užpilti vištienos sultiniu, apdėti vištos gabalais ir dar ištroškinti orkaitėje.

Reikės:
Vištienos ketvirčiai 4 vnt.
Ryžiai 300 ml
Svogūnai 1 vnt.
Alyvuogių aliejus~
Pomidorų pasta 1 v.š.
Druska, pipirai

        Ryžius dubenėlyje užpilame karštu vandeniu ir paliekame 1 val. kad išbrinktų. Vištienos ketvirčius pabarstome druska, pipirais ir apkepame labai karštoje keptuvėje (geriausia špižinėje) iš abiejų pusių, kad apskrustų. Paskui į tą pačią keptuvę pilame karšto vandens, kad mėsą apsemtų iki pusės ar šiek tiek daugiau. Viską pagardiname druska ir pipirais, aš dar nuo savęs pridėjau džiovintų krapų, nes man labai skanu... Uždengiame ir ilgai troškiname, kol vištiena bus visiškai iškepus.
       Ryžius nukošiame. Atskiroje keptuvėlėje apkepiname smulkintą svogūną ir įmaišome į ryžius. Pagardiname druska. Į kepimo indą paskleidžiame ryžius, ant viršaus dedame vištos gabalus ir viską užpilame sultiniu, kuriame troškinome. Sultinio gali būti gerokai virš ryžių, nes jie daug sugers. Sumaišome šaukštą pomidorų pastos su šaukštu aliejaus ir gauta košele "parausviname" vištos kulšis (aš persistengiau, todėl man ta pasta per daug suskrudo). Kepame 200 C orkaitėje, kol ryžiai bus pilnai išvirę  (apie 30 min.)
       Recepto šaltinis - Turkish Food Recipes.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą