2012 m. spalio 20 d., šeštadienis

Tiramisu



       Visuomet buvau šiek tiek nusistačiusi dėl žalių kiaušinių vartojimo, bet pagaliau mano galvoje įvyko persilaužimas ir nuspredžiau neklausyti medikų gąsdinimų ir nesukti sau dėl to galvos. Iš tikrųjų tai pusė pirktinių tortų būna pagaminti su žaliais baltymais... Aš tiesiog kiaušinius labai gerai nuploviau ir tada dar perliejau verdančiu vandeniu.
       Beje, neseniai skaičiau "Saldų gyvenimą Paryžiuje", kur pralinksmino paryžiečių reakcija, kai juos šeimininkas amerikietis perspėjo, kad "deserte bus neapdorotų kiaušinių" - "o tai kaip gi kitaip galima paruošti desertą be kiaušinių?" nustebo visi...

Reikės:
Mascarpone 500 g
Kiaušiniai 5 vnt.
Cukrus 80 g
Espresso kava 2 puodeliai po 40 ml
Likeris Amaretto 2 v.š.
Sausainiai Lady fingers ~1,5 pak.
Kakava pabarstymui ~

       Kiaušinių baltymus atskiriame, o trynius suplakame mikseriu su cukrumi iki baltos purios masės. Tada įmaišome mascarponę. Baltymus išplakame iki standumo (aš plakant įmaišiau papildomą šaukštą cukraus ir truputį druskos) ir įmaišome į kremą.
       Paruoštą espresso kavą supilame į dubenėlį ir trumpam merkiame iki pusės sausainėlius (merkiame plokščiai, ne stačiai). Suguldome sausainius vieną prie kito ant formos dugno ir užpilame puse kremo. Tada sudėliojame antrą sluoksnį sausainiukų, ant viršaus pašlakstome Amaretto likerio ir supilame likusį kremą. Dedame į šaldytuvą mažiausiai 4 val. Prieš patiekiant apibarstome gausiai kakava.



2 komentarai:

  1. 5 kiaušiniai 500 g Mascarponės per daug... Nebent mėgstate skystą...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pačio kremo man išėjo per daug, dar padariau 2 mažas porcijas į desertinius indelius. Bet čia dėl to, kad paėmiau per mažą formą (dariau į pailgą 28 cm kekso formą). O dėl konsistencijos tai mano tiramisu buvo minkštas, bet tai nebuvo skysta "košė" - visai gerai pavyko atpjauti gabalėliais ir dėti į lėkštes.

    AtsakytiPanaikinti